martes, 22 de diciembre de 2020

Reflexió i autoavaluació

 En el primer paràgraf a es dona a entendre que és important el joc de oposició i entendre'l ja que els alumnes aconsegueixen millorar i no posen aquest joc com a un amb competició desmesurada. Jo pense que els alumnes deuen jugar a jocs d'oposició per aconseguir entendre certs conceptes i millorar en quant a la psicomotricitat i habilitats motrius. Per una altra part, la competició es bona fins a un límit ja que pot desembocar en certes discussions entre alumnes i preocupacions en la meta i no en el concepte de joc.

Respecte a la segona qüestió, destacaré el voleibol. Quan van jugar a voleibol ens posàrem en parelles per a jugar més amb la pilota i fomentar la participació dels alumnes ja que d'aquesta manera es comença a experimentar amb un nou esport i a partir de les errades amb una base teòrica , es començarà a encertar. Esta metodologia estaria ubicada en la participació.

Per exemple quan van jugar a futbol sala , que van jugar per a finalitzar un partit, es podria haver fet que per a marcar gol haurien de tocar la pilota tots els integrants del l'equip, d'aquesta forma es fomentaria la participació.

Per una altra part,  podrien utilitzar 3 estratègies per a restar-li importància al resultat en el joc:

- Sumar punts per tocar el baló el major temps possible en un partit de futbol sala i no per marcar gol. Jugar sense porteries.

- Jugar en voleibol a que la pilota no caiga fent els moviments tècnics necessaris i premiar el joc cooperatiu i participatiu.

- En basket, premiar a l'equip que consiga fer 3 tipus de passes sense ser interceptats per l'equip contrari i per fer punt deuen tocar la pilota tots els integrants de l'equip.


Per a finalitzar, faré una xicoteta auto-reflexió respecte al blog. Pense que el blog es útil encara que algunes entrades són un poquet repetitives com per exemple les dos primeres. Per una altra part, crec que és útil ja que podem expressar la nostra experiència a partir de les activitats i valorar certs aspectes d'aquesta. Respecte a l'assignatura, he disfrutat fent-la sobre tot en la part pràctica. Si tinc que triar entre les diferents pràctiques realitzades , em quedaria amb el dia de l'esgrima i el dia de l'exposició dels esports col·lectius. Em quede amb l'espina clavada de no haver pogut jugar en el trinquet pel diluvi que va caure aquell dia però en un futur m'agradaria visitar-lo i fer una pràctica.

AUTOAVALUACIÓ

 

 

 

 

 

Puntuació:

 

JUSTIFICACIÓ:

4-5

5-6

6-7

8-9

9-10

Participació en les sessions.

 

 

 

 

 

 x

 Pense que la meua participació activa en les sessions ha sigut excel·lent ja que sempre he anat amb ganes de participar en les activitats.

 

Qualitat de les 4 respostes de la pràctica vinculada amb la teoria.

 

 

 

 

 x

 

 Pense que la meua qualitat de respostes ha sigut bona però sempre es pot millorar.

 

Aportació i aprenentatge en l'apartat que li va tocar al meu equip: Mobilitat, tècnica de carrera, seqüència, volta a la calma.

 

 

 

 

 

 x

 La veritat que el nostre equip que va ser el de seqüència de moviment, al principi no el tenia molt clar, per això pense que la nota d'aquest apartat es alta ja que finalment van tindre-la clara.

 

Aportació i aprenentatge en la progressió de l'esport del meu equip.

 

 

 

 

 

 x

 Pense que nosaltres al fer taekwondo van fer que els alumnes es diverteixen ja que no esperaven aquest esport. També vam aprende molt tots els del grup ja que no haviem fet mai.

 

Satisfacció amb el treball realitzat.

 

 

 

 

 

 x

 Pense que he fet tot el que he pogut i me he esforçat tant en la part pràctica com teòrica.

 


Nivell d'aprenentatge del bloc.

 

 

 

 

 

 x

 

 Pense que hem aconseguit l'objectiu que és informar-nos sobre aquest apartat i aconseguir fer tot el que sabia, però sempre es pot millorar.

 

Suma la nota dels 6 apartats i divideix-la entre 6, el resultat l'escrius baix.

NOTA FINAL: ....9......

 

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Reflexió i autoavaluació

 En el primer paràgraf a es dona a entendre que és important el joc de oposició i entendre'l ja que els alumnes aconsegueixen millorar i...